KernWaarden 20: Regio-marketing: gratis white paper

dinsdag 21 augustus 2012

KernWaarden 20: Regio-marketing: gratis white paper

In KernWaarden 20 wordt aandacht besteed aan regio-marketing in de toeristische sector. Veel regio's hebben het moeilijk. Dit is op zich met het veranderend krachtenveld in de sector niet verwonderlijk. Krachten als het internet en de steeds kritischer consument vragen een andere aanpak dan het traditionele 'branden' waarvan de effecten nooit gemeten konden worden. Die tijd en deze houding maken plaats voor een kritischere houding ten aanzien van de regio-marketing. Wat levert het op en hoe meten we dat? Antwoorden hierop vindt u in de gratis white paper in KernWaarden 20.

Nieuwsbrief


Schrijf je in voor de nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte van de laatste nieuwtjes.

WaalWeelde

lees verder >

Voor de provincie Gelderland voerde TNR Advies een verkennend onderzoek uit naar de stand van zaken van duurzaam toerisme.

Voor meer informatie over de (beleids)ontwikkeling op het gebied van duurzaam toerisme.